طاووس

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ق.ظ

جک پـَـــ نــه پـَـــ


جعبه گوجه خریدیم ! اون یکی همسایه اومده میگه میخوای رب بپزی ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ میخوایم رنگ کنیم جای سیب بفروشیم  

***************

داریم لوازم میزاریم توی ماشین که بریم مسافرت همسایمون میگه دارید میرید مسافرت؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ قراره از امشب توی ماشین زندگی کنیم!

***************
 تو این گرما که سگ تب میکنه رفتم سوپر مارکت میگم یه ایستک بدید یارو میگه خنک باشه؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ گرم بده میریزم تو نعلبکی خنک بشه!

***************
به بابام میگم تلویزیونو بزن کانال دو... میگه روشنش کنم؟ پ نه پ تو بزن دو... من هُل میدم روشن شه....

***************


  

 



نوشته شده توسط سعید قیدرلویی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

جک پـَـــ نــه پـَـــ

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ق.ظ


جعبه گوجه خریدیم ! اون یکی همسایه اومده میگه میخوای رب بپزی ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ میخوایم رنگ کنیم جای سیب بفروشیم  

***************

داریم لوازم میزاریم توی ماشین که بریم مسافرت همسایمون میگه دارید میرید مسافرت؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ قراره از امشب توی ماشین زندگی کنیم!

***************
 تو این گرما که سگ تب میکنه رفتم سوپر مارکت میگم یه ایستک بدید یارو میگه خنک باشه؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ گرم بده میریزم تو نعلبکی خنک بشه!

***************
به بابام میگم تلویزیونو بزن کانال دو... میگه روشنش کنم؟ پ نه پ تو بزن دو... من هُل میدم روشن شه....

***************


  

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۷
سعید قیدرلویی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی